U šumi kao u učionici - V gozdu kot v učilnici
Trajanje projekta: 14 mesecev
Vrednost projekta: 60.000,00 €
Vrsta projekta: Erasmus+, KA210 - Small-scale partnerships in school education
Cilj projekta
Gozdarski inštitut Slovenije bo v projektu "V gozdu kot v učilnici" skupaj z vodilnim partnerjem "Modelna šuma Istra" prispeval k razvoju gozdne pedagogike na Hrvaškem in sicer preko izobraževanja strokovnjakov in zaposlenih v partnerskih organizacijah.
Primarni cilj projekta je usposobiti vzgojitelje in učitelje za izvajanje gozdne pedagogike v vrtcih in osnovnih šolah.
Partnerske organizacije, ki sodelujejo v projektu, bodo svoje zaposlene izobraževale z izmenjavo in prenosom znanja in izkušenj s področja gozdne pedagogike. Rezultat doseganja cilja bo izboljšanje izobraževalih kompetenc učiteljev kot tudi usposobljenost vzgojiteljic.
Posebna pozornost bo namenjena možnosti implementacije metodike gozdne pedagogike pri delu z otroki s težavami. S projektom se bo začel postopek certificiranja gozdnih pedagogov na Hrvaškem.
Aktivnosti Gozdarskega inštituta Slovenije v projektu
GIS bo v okviru svojih aktivnosti okrepil lastne kompetence in znanje s podočja gozdne pedagogike - to bo dosegel s prenosom znanja in izkušenj, hkrati pa bo partnerjem projekta pomagal razviti izobraževalni material in program gozdne pedagogike, ki se bo debitanstko implementiral v vrtcih in šolah na področju Istre in Like. Ključne aktivnosti, ki jih bo izpeljal GIS:
- 2-dnevni seminar iz gozdne pedagogike v Sloveniji: izobraževanje in prenos znanja ter dobrih praks med projektnimi partnerji ter učitelji in vzgojitelji slovenskih vrtcev in šol. Izvedba treninga iz gozdne pedagogike.
- Izobraževanje bodočih trenerjev gozdne pedagogike v Istri: Modelna šuma Istra v sodelovanju z GIS in partnerji iz Istre izvedejo 2. trening gozdne pedagogike.
- Izobraževanje bodočih trenerjev gozdne pedagogike v Liki: Pučko otvoreno učilište v sodelovanju z GIS in Modelno šumo Istra izvedejo 3. trening gozdne pedagogike.
- Izdelava učnega gradiva za izvajanje izobraževanj s področja gozdne pedagogike s katerim se bodo zapisale smernice za izobraževanje gozdnih pedagogov. Del priročnika bo namenjen delu z otroki s posebnimi potrebami.
Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA.